Incercam sa descriem cat mai atent fiecare produs de pe site si, de asemenea, sa iti raspundem cu promptitudine la toate intrebarile. Cu toate acestea, se intampla uneori sa doresti returul unor produse. In astfel de conditii trebuie sa stii ca legea romana te protejeaza: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Am anticipat putin mai jos cateva dintre intrebarile tale:
Cat timp am la dispozitie sa returnez produsele?
Din momentul primirii coletului, ai la dispozitie 14 zile sa returnezi produsele comandate. Inainte sa le trimiti insa, te rugam sa ne anunti telefonic sau pe adresa de e-mail: [email protected] in maxim 4 zile lucratoare.
Ce conditii trebuie sa respecte produsele, pentru a putea fi returnate?
Nu uita sa expediezi produsele exact asa cum le-ai primit: sa fie curate, cu etichetele intacte, si sa nu prezinte semne de purtare. In caz contrar, vom fi nevoiti sa iti refuzam returul. Inlocuirea este posibila o singura data pe comanda.
Pot inlocui produsele comandate cu altele din magazin?
Sigur ca da. Daca vrei acelasi produs, dar o alta marime, singura conditie este sa existe marimea dorita pe stoc.
Daca vrei sa inlocuiesti produsul cu un altul din magazin, se poate si acest lucru, dar bineinteles, cu achitarea diferentei de pret.
Doresc returul banilor. Care este procedura?
Daca doresti sa iti primesti contravaloarea produselor comandate inapoi, te rugam sa notifici acest lucru telefonic sau pe e-mail.
Restituirea banilor se face exclusiv prin transfer bancar. Pentru aceasta va fi nevoie sa ne trimiti, odata cu produsele, Contul IBAN (24 caractere) in care vrei sa se faca plata. In maxim 14 de zile de la primirea bunurilor, vei primi banii in cont si un mesaj de confirmare de la noi.
Nu este posibila returnarea banilor in sistem ramburs.
Cum fac returul?
In cazul in care optezi pentru o inlocuire, vom trimite noi curierul direct la tine.
Daca doresti rambursarea contravalorii produselor, te rugam sa le expediezi in starea in care le-ai primit, prin orice firma de curierat rapid si sa achiti costul returului. Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate si se vor intoarce la expeditor.
Ne asumam intreaga responsabilitate pentru procedura de retur si poti conta pana la capat pe corectitudinea noastra. Insa pentru a-ti putea accepta returul, te rugam sa acorzi atentie conditiilor de mai sus si respecti toti pasii indicati de noi.
Adresa de returnare:
SC Adriatica SRL
Oradea, str. Agricultorilor, nr. 6A, jud Bihor
Telefon: 0744.588.093